fredag 5 mars 2010

Trevlig helg!!!

I väntan på en somrigare trädgård kör vi på dessa bilder från Bloomingville. Dessa blomsterkorgar är dagens nyheter och finns i två varianter. Korgen ovan är i zink och finns i två storlekar, nedan har vi en vit korg i hönsnät, även den i två storlekar. Längtar så till det blir dags att pryda trädgården med blommor. Får i och för sig se hur det blir med det i år då vi ska dränera.

Så var det då dags för helg igen, härligt! Det blir till att leta efter vårtecken i helgen. Det känns fortfarande som en utmaning.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Nu kom ett paket som jag ska hämta i morgon :) Ser fram emot det.

    Stort tack för hjälpen!

    SvaraRadera
  2. Det blir verkligen en utmaning med att hitta vårtecken just nu. Även om snön smälter så går det ju inte så fort som man vill!

    Trevlig helg!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Hejsan Jenny!
    Såklart jag tycker du ska ha en liten bild..! :) Måste snart ju!

    Grattis till era 15 år!
    Men herregud! Träffades ni med 95?
    Det gjorde ju vi med!!
    Men...då måste vi med fira i sommar!!! :)
    Haha...bra koll man har då!

    Jag har varit ute idag och letat vårtecken.
    Men tyvärr lös de med sin frånvaro. För mycket snö kvar. Var igår i skåne, där var det barmark på flera håll.
    Man reagerade när man såg GRÄS. *Längtar*

    Ha nu en underbar helg så hörs vi sen!

    KRAAAAAM!!!!

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar en riktigt trevlig helg! Och visst är förlossningar spännande, ajg får itne nog av att höra om andras upplevelser, är ju det finaste man gör. Men en krystning?! Måste erkänna att jag allt blir lite avis *ler* Då hade jag utan tvekan redan planerat nr 3 om jag hade så kort krystarbete, fast å andra sidan, bor man här så vill man inte att förlossningen ska gå allt för fort - för att föda på en P-ficka i skogen känns inte lockande...
    Njut nu av helgen, massa kramar!

    SvaraRadera
  5. Åh,Vad fina o mysiga dom ser ut, såna skulle jag vilja ha! Önskar dig en fortsatt trevlig helg med solsken o fågelkvitter! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. Åhh så fina korgar lagom til våren!!:-)

    Grattis till 15 år oxå, då blev ni tillsammans året efter oss...jisses vad åren går när man har kul!!;-)

    Kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails