tisdag 2 mars 2010

Viggo


Vi har fått efterfrågningar på mattan Viggo från Pappelina och nu finns den äntligen i vårt sortiment. Det är två färger på mattorna, blåmetallic samt svartmetallic och de finns i tre olika storlekar. I samma serie har jag även tagit in Viggo grytlapp samt Viggo kökshandduk (som läggs ut inom kort).

I dag är det strålande väder här och det känns så underbart med solen. Den piggar verkligen upp, vilket kan behövas i dag. Jag sov dåligt i natt, typiskt nog, eftersom båda barnen för en gång skull sov hela natten. Jag sover oroligt när det är fullmåne ute, något som min sambo retar mig för. Han tror inte att man påverkas utav den utan att det är påhitt men jag står fast vid vad jag tror. Får jag medhåll från någon utav er? Är det någon som påverkas av fullmånen?  

8 kommentarer:

  1. Sov också dåligt inatt men det berodde på att minsta sonen inte mådde bra och höll låda hela natten. Idag är han pigg men själv är jag hur seg som helst.
    Har aldrig tänkt på de där med fullmånen faktiskt, men skulle inte bli förvånad om det stämde.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det har hänt att jag tänkt så efter att faktiskt också har sovit dåligt... men om det stämmer vet jag inte heller...
    Må gott!!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med sol! Här i Malmö har snön nästan helt försvunnit så våren får gärna komma nu:)

    SvaraRadera
  4. Jobbigt när man sover dåligt, själv sov jag underbart i natt. Tror att det var för att jag var helt utmattad och slut efter sex jobbdagar. Brukar ha en tendens att sova lite risigt annars.. Skönt däremot att solen tittar fram lite! Då kanske våren behagar att komma snart!

    SvaraRadera
  5. Johhhoodåå!
    Jag sover med dååligt när månen lyser full. :(
    Galet.

    Ja...brutna skelett är inget att leka med. Fy fesan va jobbigt. ;) Men du ska se att snart blir det bättre.

    De dära mattorna är tjusiga tycker jag. Men kan inte bestämma mig om jag ska ha nån matta i köket eller inte. Får la se de. :P
    Har ni mycket snö kvar? På tal om inget. ;)

    Ha det gott min vän!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Alltså...månen påverkar ju vattnet här på jorden, det blir ju ebb och flod...
    Och vi består ju i många procent vatten så det vore väl inte så konstigt om vi påverkas av månen? :-)

    SvaraRadera
  7. Vad lustigt jag kom precis in från kvällspromenaden med vår hund ,och tänkte verkligen på att det var sån fullmåne när jag var ute, och då vet jag att jag kommer att sova dåligt! Så du får absolut med håll av mig....Jättefina o snygga mattor från Pappelina. Vi får hoppas att vi får sova något i natt....Natti.Natti! Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Fina mattor. Vi har en badrummet. :-)

    Jag har hört flera som sover oroligt vid fullmåne. Tror faktiskt inte bara att det är inbillning. Det bor nog en liten varulv i oss alla. ;-)

    Det är grymt skönt att vara tillbaka. Listan över saker att göra är dock lååång... vilket är en smula stressande samtidigt som det såklart är kul. Önskar bara att det fanns fler timmar på dygnet.

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails