fredag 9 april 2010

1 år!!!

Veckans sista nyhet i webbutiken; vit rottinglykta för värmeljus, 35kr.

Hipp hipp hurra för bloggen idag! Det var alltså ett år sedan som jag till slut bestämde mig för att börja skriva. Jag hade läst och inspirerats av andra bloggar en längre tid och var så sugen på att starta en själv. Och när vi bestämde oss för att starta webbutik så tyckte jag att det även var ett bra tillfälle att starta en egen blogg, något som jag verkligen inte ångrar idag. Jag har faktiskt inte gått tillbaka och läst någonting förutom mitt första inlägg men ska nog göra det snart, det blir ju lite som en dagbok.

Nu är grävandet i full gång här ute. Sambon och sonen vaknade med ett leende imorse och var så ivriga med att åka och hämta grävmaskinen. Jag ska nog ge mig ut nu också och rädda de stackars vårblommorna från grabbarnas stora leksak.

Trevlig helg!

8 kommentarer:

  1. Grattis! :)

    Det är verkligen perfekt väder idag så det passar ju bra att gräva! Jag har varit ute ett par timmar och krattat och klippt ner de sista perennerna.

    Ha en härlig helg!
    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Grattis :-)
    Ha nu en toppen helg å gräv lungt... Kram!

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra för 'Hemlängtan' idag!!

    Jag är glad att du började blogga så att jag fick förmånen att få följa din mysiga blogg vännen!!:-)

    Ha en underbar lördag!

    Kramis Sofia♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1 år med bloggen, hoppas att det blir många år till! Ha en sköön söndag vännen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis!!!!

    Ska bli kul att följa dig och din blogg.

    Ta det lugnt med grävandet, rädda det som räddas kan,

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Ruskigt vad tiden går fort. Visst är bloggvärlden en trevlig värld. Även om man inte känner att man har tid ibland - så är det svårt att släppa taget.

    Hoppas att grävandet gått bra och att helgen varit fin.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. allt bra med dig? :D haft en bra helg?

    SvaraRadera
  8. Grattis vännen till 1 år. Tiden går så fort och jag hoppas att du fortsätter att blogga. Kramkram Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails