onsdag 14 april 2010

En dag fylld av inspiration

I dag har jag sett Linums höst och julkollektion på vackra Blomstermåla strax utanför Göteborg. Alltid lika roligt att se nyheterna och det är rikigt svårt att bara välja några produkter bland deras fina och stora sortiment. Men jag tror det blev bra till slut och jag ser verkligen fram emot leveranserna. 

Bilderna visar sommarens kollektion. Mycket utav dessa varor finns redan i webbutiken och jag väntar även in en del produkter. Är det något ni vill se mer utav från Linums sortiment; överkast, mattor, kökstextilier, prydnadskuddar?  

Bilder: egna.

3 kommentarer:

  1. Julkollektion?! Åh nu blev jag lite avis... Julgalning som jag är tycker jag det är spännande med årets julnyheter vad det än vara månne ;-) Trevlig kväll! Kramis

    SvaraRadera
  2. Ja ni har verkligen sååå mycket fint i er butik, så jag får inte gå in där för ofta, fniss...

    Ha en underbar dag i solen vännen!

    Kram Sofia♥

    SvaraRadera
  3. Linum gör så mycket fint. :-) Måste kännas lite skumt med julsaker nu... Fick mail från H%M om höstkollektionen igår... Det har man ju inte alls lust att tänka på nu. Nu ska vi ju ha sommar!! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails