torsdag 22 april 2010

Ett steg fram och två steg bak...

Bild: egen.

Jag har beställt en skylt till barnens rum från goa Marit. Blev så nöjd med den, trots dålig beskrivning av mig  gjorde hon skylten precis som jag ville ha den.

I dag var min tanke att få det mesta gjort inför sambons födelsedag och lördagens kalas. Men förmiddagen har inte riktigt gått som planerat då det har strulat med en del saker i webbutiken samt att jag har åkt iväg TVÅ GÅNGER till affären utan plånbok...det är ju så man blir rädd för sig själv.
Nu måste jag vara hemma ett tag och passa lastbilen, men jag är sysselsatt här hemma också.
Det ska bli skönt att han fyller i morgon för jag har så svårt för att hålla saker hemligt för honom, för att inte tala om vad svårt sonen tycker att det är.

Nä, nu är det dags att sätta lite fart!

3 kommentarer:

  1. jättefin skylt!! hon är så duktig marit, jag har oxå beställt en skylt av henne som sitter utanför vår ytterdörr:-)

    kramkram sofia

    SvaraRadera
  2. Hihi... två gånger... jag säger inget mer...;)
    Hoppas ni får ett härligt kalas imorgon med fiskdamm och allt...!:)
    KRAM från en som är glad att du inte kan hålla dig från bloggen mitt i allt...!!

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Visst blir man lite glömsk när man har mycket omkring sig!
    Det är nog inte så konstigt.

    Jättegullig skylt.

    stor kram från Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails