onsdag 28 april 2010

Gå-bort present

Bild: egen.

Här har vi dagens nyhet, korg fleurs i rotting med en söt zinkskylt.
När min kära syster såg den i lördags, när de var här på kalas, påpekade hon att denna korg var en perfekt gå-bort present. Jag håller med, känns lite roligare än att bara ge bort en blomma. Annars kan det vara ganska svårt med presenter när man är bortbjuden tycker jag. Det är ju alltid roligt att ha något man själv är nöjd med och något som det finns en liten tanke eller känsla bakom.

Är det någon som har tips? Vad är den bästa gå-bort presenten som ni har gett eller som ni själva har fått?

5 kommentarer:

  1. Verkligen snygg! Själv uppskattar jag en snygg burk med kakor, sylt, marmelad, inläggning el liknande och receptet :-) Och det klart det blir dopinlägg framöver ;-) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefin gå bort present! Jag brukar ofta ge en blomma och blir själv väldigt glad för det...Eller något gott ätbart som Therese skrev om,också en bra ide! Ha en bra dag! Kramis Therese

    SvaraRadera
  3. Supersöt korg och snyggt fotograferat. :-)

    Här blir det ofta klassiska presenter som vin, blommor eller choklad. Enkelt och gott. :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken bra idé som gå-bort-present!:-) Jag är ju så idélös så jag tar oftast med en blomma eller en flaska vin när jag går bort, ovanlig present va?;-)

    Kramiskram på dig!

    SvaraRadera
  5. Så sött! Och vilken god idé! Kanonisch!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails