onsdag 21 april 2010

Kan inte hålla mig härifrån!

Bild: egen.

Lika lite som jag kan hålla mig i från bloggen lika lite kan jag hålla mig från lyktor. För här har vi ytterligare en lykta trots att jag skrev för bara en vecka sedan att det får räcka med lyktor för ett tag. Ni ska tydligen ta det jag säger med en nypa salt. Men den här var så somrig och fin. Längtar tills äppelträdet blommar så man kan ta lite kort ute. Jag ser ljushållaren framför mig där den hänger i trädet, inte nödvändigtvis med ljus i för den är säkerligen lika fin med lite färgglada blommor i.


Bild: egen.

Som jag skrev i går så händer allt på en gång här, men jag älskar det! Det ska vara mycket att göra. Fick även en leverans från Marit i går med påfyllnad av skyltar samt nyheter.

Tiden rullar på, men eftermiddagen måste jag ägna till att planera sambons födelsedag. Det har kommit lite i kläm så nu gäller det att sätta i gång. Sonen bidrar med idéer och engagemang, han tycker att ballonger och fiskdamm är ett måste, och pappa ska få lakrits i sin godispåse tydligen. Ja vi får se hur det blir...

5 kommentarer:

  1. Fniss det är klart han skall ha fiskdamm, ballonger och lakrits i godispåsen. Du här har du en som är lykttokig. Maken får panik på mig...Jaja det finns värre saker./ Kramkram A

    SvaraRadera
  2. Visst är det svårt att hålla sig borta. :-) Jag lyckas inte heller som du märker. ;-)

    Urfin lykta! Barnkalas är kanske inte så fel. ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja herregud, vad är det som gör att vi är så många som bara mååååste köpa en llekanske två lyktor till... hihi...jag är lika "torsk" på lyktor och ljusstakar jag :)

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera
  4. Längtar också till sommar och blommande äppelträd men det känns långt borta idag när snön lagt sig i ett blött täcke utanför Gävle. Bor i Valbo, strax utanför Gävle så stan och inredningsbutikerna är ju nära och bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag förstår att du inte kunde motstå de lyktorna. Att hänga dem i äppelträdet låter såå fint. Dynorna var också väldigt fina.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails