torsdag 15 april 2010

Tailor förkläde

Dagens nyhet, Tailor förkläde i svart.

I dag ser ni mig framför kameran i stället för bakom, något som jag inte är helt bekväm med. Men vad gör man inte för lite produktfoton. Dock inte det lättaste att ta kort på förkläden har jag märkt... Här har ni iallafall dagens nyhet, Tailor förkläde i svart kraftigt tyg med vita ränder. Passar bra till sommarens grillning kanske? Är det någon som har premiär-grillat ännu?
Förklädet är från Linum så det är 20% rabatt på den precis som på vårt övriga Linum-sortiment. Kampanjen gäller veckan ut.



Till sommaren kommer vi att börja med en ny kategori i webbutiken, "Bakning". Där kommer vi att ha böcker, textilier samt lite tillbehör som exempelvis muffinsformar. På tal om böcker så får vi in Leilas nya bok "One more slice" i maj, längtar!


3 kommentarer:

  1. Kanonfint förkläde!:-) Tack för beställningen som kom idag och för snabb leverans, jag blev supernöööjd!! Kommer på bloggen inom kort:-)) Ha det gott vännen!
    Kramis S.

    SvaraRadera
  2. Åhh nu har du många gobitar i din shopp... kliar verkligen i klick fingret, men får hålla mig tills inköpen till lillebrors rum är färdiga, sen blir det min tur! ;-P Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Tack för dina omtänksamma ord inne hos mig....Hoppas allt är bra med dig o familjen. Jättesnygga förkläden....Dessvärre lagar jag sällan mat det är Fredric som är kocken i huset! Fniss! Trevlig helg! kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails