tisdag 27 april 2010

Teknisk support

Bild:egen.


Så var jag då äntligen i gång med att lägga ut lite nyheter igen. Det har varit dåligt både med nyheter och bloggandet den senaste veckan men nu hoppas jag att jag ska få lite mer tid över till detta.

Det har varit mycket strul med tekniken de två senaste dagarna, jag blir så stressad så fort det inte går som jag vill. I går var det skrivaren som strulade så att jag inte fick ut några frakthandlingar och idag var det kameran som bara tog mörka bilder. Tekniken är inte min starka sida, trots att jag jobbat på en teknisk support. Var det något som jag lärde mig där så var det att man alltid ska börja med att kolla att alla kablar sitter i  samt att man gör en omstart av datorn/skrivaren. Så lite retsamt är det att jag inte startade om datorn och skrivaren förrän efter flera timmar i går, och mycket riktigt, allt fungerade efter det. Och tur är väl också att jag nuförtiden har min alldeles egna tekniska support, min kära sambo!

5 kommentarer:

  1. Det tekniska är inte min styrka direkt...Vill bara att allt skall fungera annars skriker jag rakt ut. Näpp det är inte lätt att ha mig till fru kan jag säga...Skall kolla in dina nyheter och klicka hem något. Går och trånar på dom silverfärgade askarna och något annat.
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kruka! Bra priser oxå =)

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  3. Så förargligt, men tur att teknikkunskaperna dammades av å fungerade i slutänden :-) Massa kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Hihi... Det är så typiskt. Hur många gånger har man inte hört det? "Har du satt i kabeln...". Irriterande, men slutet gott allting gott. :-)

    jättefin kruka!!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har! Här får jag spana in flera gånger och även din butik på nätet.
    Hälsningar
    Marika

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails