söndag 18 april 2010

Tvättlina


Förra sommaren gick vår torkvinda från Bruka Design sönder. Riktigt tråkigt eftersom jag tyckte så mycket om den och njöt lite extra varje gång jag hängde upp tvätten.
Nu är jag dock lite tveksam om vi ska investera i en ny eller om vi ska ha tvättlina mellan ett par träd. Jag tycker att tvättlina är lite mysigare men träden på vår tomt står på fel plats för att hänga upp tvätt. Det finns dock alternativ till träd så vi får se hur det blir. Här råder beslutsångest som vanligt...

9 kommentarer:

  1. Jättevackert med ett klädstreck på det där viset!!

    I like!


    Maliin

    SvaraRadera
  2. Ask me about beslutsångest, hihi...
    Är supernöjd med mattan!!:-)
    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  3. Själv får jag hänga inne i år då vi har hela tomten uppgrävd, trist då tvätten luktar så gott om den hängs ute... Kram!

    SvaraRadera
  4. Låter mysigt med en tvättlina, synd att jag inte kan hänga upp tvätt så här inne i stan,
    Lycka till vilket beslut du än tar :)


    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig bild! För mig är det sommar med tvättlina. Det är nästan kul att hänga tvätten i sommarstugan där tvättlinan hänger mellan björkarna. Brukas Torkvindor är inte heller fel... men inte gratis. Hoppas vi får se var Jenny torkar sin tvätt i sommar. :-)

    SvaraRadera
  6. Hoppas att helgen varit bra! Visst är det mysigt med en gammeldags tvättlina mellan träden....Men jag har samma problem som dig med träden. Lycka till! Kramis Therese

    SvaraRadera
  7. kan du inte köpa en ny likadan?

    SvaraRadera
  8. Vi skulle behöva köpa en ny torkvinda i år. Tyvärr har vi inte många träd på tomten så vinda är nog enda alternativet.

    Min kiwi verkar trivas väldigt bra. Men att ha den i kruka kanske hade varit bättre för den blir ganska stor! Däremot har den inte fått några frukter än (har haft den i 2 år).

    Jobbet går fint, trivs ganska bra. Inte världens roligaste just nu eftersom det råder vårstädning i hela Varberg :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  9. Hejsan.

    Du är inte ensam om att ha beslutsångest!

    Visst är det fint med en gammaldags tvättlina, men har man inga träd så....

    Stor kram.
    Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails