tisdag 6 april 2010

Vardag men ändå inte...

Egen bild. 

Då var det vardag igen, fast inte en helt vanlig vardag eftersom barnen är hemma från dagis och sambon vabbar. Men vardagssysslorna ska ändå göras och tiden rullar iväg. Jag har aldrig tyckt om vardagar så mycket som jag gör nu när jag jobbar hemifrån. Förut hade jag alltid en liten söndagskvälls-ångest inför den kommande arbetsveckan, men den finns alltså inte längre som tur är.
Nu har vi fått in ljusblå lekväskor för barn i webbutiken. De finns i tre olika storlekar och finns även i rosa samt rött sedan tidigare.

Idag fick vi en glad överraskning på posten. En tidningsbilaga som ges ut här i göteborgs-trakten där vår buxbomsax var med på bild och där vi var omnämnda. Visserligen ingen stor tidning, men för oss är det ändå stort då det var första gången vi nämns i en tidning (förutom annonsering).

Egen bild.

7 kommentarer:

  1. Vilka gulliga väskor du har fått in!
    Hoppas att du har en fin vecka och att barnen snart är pigga igen!
    Ha det så gott!
    Märta

    SvaraRadera
  2. Kul med lite välförtjänt publicitet. :-) De där väskorna är så söta. Praktiska och fina.

    SvaraRadera
  3. Åh så skoj med lite uppmärksamhet i media! Mindre kul med vabbande... Kram kram

    SvaraRadera
  4. Fina väskor och underbart fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att ni blev uppmärksammade i tidningen, det är ju bara positivt! Väskorna är så läckra med pastellfärgen o prickarna! ha en bra dag vännen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  6. Nu provar jag igen och skickar iväg en kommentar....Hoppas att den inte försvinner igen! Vad roligt att ni blivit uppmärksammade i tidningen det är ju bara positivt! Väskorna är så söta! Ha en bra dag vännen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  7. Hejsan.

    Så söta små väskor!!!!

    Önskar jag hade småbarn igen.

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails