fredag 7 maj 2010

Äntligen fredag!


Så var det då äntligen fredag. Visserligen har inte veckan känts så lång men det är alltid härligt med fredagar. Barnen är hemma från dagis och mannen är föräldraledig. Jag jobbar undan det som behövs sedan tar jag också helg.

I dag har vi fått påfyllning av tavlor till webbutiken. Det känns alltid skönt att fylla på med varor som tagit slut men jag måste erkänna att jag blev aningens besviken då leveransen endast innehöll tavlor och inte Leilas nya bok "One more slice" som jag hade hoppats på. De stora bokhandlarna har redan börjat sälja boken och det känns lite frustrerande att inte ha fått den ännu. Men på måndag kommer den förhoppningsvis.

Hoppas att ni alla får en härlig helg! Vi "ses" säkert igen i morgon eller på söndag.

Bilder: egen.

4 kommentarer:

  1. Jättefina o effektfulla tavlor.....Hoppas att böckerna kommer till dig på måndag! Trevlig Helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Härliga tavlor!!!
    En riktig fin helg till dig med, njut av dagen med man å barn <3 Kram

    SvaraRadera
  3. Kanonfina tavlor!:-) Skulle ha passat perfekt som bröllopspresent då jag ska på bröllop imorgon, ler...
    Trist när man får vänta på nåt sådär, men den som väntar på nåt gott, i dubbel bemärkelse, boken är ju ljuvligt mumsig;-))
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Mmmm dom tavlorna är så fina. Jag har en i vågrätt med vit ram som jag köpte på Formex för flera år sedan. Trist med boken, min ligger på posten och väntar på mig, ja alla bloggare har den och jag är nog den sista som har bläddrat i den. Attans magsjuka, hoppas att ni andra klarar er och att hon kryar på sig snabbt. Förstår att det blev stor besvikelse i familjen.
    Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails