torsdag 27 maj 2010

Glaslyktor

Bild: egen.

Tar en liten paus från fotandet av tygerna och lägger in en ny lykta i webbutiken. En söt glaslykta med mönster och tillhörande kedja och krok för att lätt kunna hänga upp den. Måste säga att den passade perfekt i de blommande äppelträden...

Annars är det inte så mycket som händer här förutom fotografering av tygerna. Tror att jag aldrig har tagit så här mycket kort någon gång. Det är drygt 100 olika tyger och jag har som mål att bli klar till kvällen. Jag älskar att hålla på med tyger och jag tycker verkligen att det är kul att ta kort, men puhh vad jobbigt detta var, börjar faktiskt bli lite enformigt.
Det värsta är nog att jag själv blir så sugen på alla tygerna. Man skulle bo lite större och ha en kuddhörna i varje rum. Eller så kanske man skulle ha ett stort förråd fullt med kuddar så att man kan byta kuddar och färger varje dag, tänk att varje dag uppleva sitt hem som nytt! Eller så fortsätter jag bara att titta och känna på alla tygprover och drömma mig bort...

4 kommentarer:

  1. Vilken söt glaslykta, det är så fint att hänga några på en gren i trädet....Förstår att det kan vara jobbigt att ta så mycket bilder på alla tyger. Önskar dig en trevlig o skön helg vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det lustigt med brickan!

    Åhå ett kuddrum vore helt fantastiskt - vad spännande med alla tyger. :)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga, är så nyfiken på alla tyger. Ha det gott vännen/ Kramkram A

    SvaraRadera
  4. Åh så fin lyktor, önskar man hade ett dussi i ett träd... ärna äppelträd :-) Men de är svåra här uppe :-/
    Ha en fin morsdag vännen <3
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails