fredag 21 maj 2010

Härliga fredag!

Bild: egen.


Dagens nyhet är det här bruna spetsbandet från Bloomingville. Säljes per meter. 

Fredag igen, dagarna rullar på med en himla fart, fortare och fortare för varje vecka. Nu tar jag helg och jag hoppas så att vädret är på vår sida för det är mycket trädgårdsarbete som behöver göras. Sambon har precis varit och köpt lite sten till mig så nu ska äntligen ett utav våra trädgårdsprojekt bli färdigt, skönt att kunna bocka av något på min lååånga lista.
Har på känn att man kommer få njuta utav äppelblom i helgen också, de är på bristningsgränsen just nu och med den här värmen går det snabbt. Jag är laddad inför måndagens vårutmaning, nu är det bara att välja och vraka på trädgårdens blommor, härligt!

Hoppas att ni alla får en underbar fredag!

10 kommentarer:

  1. Så fin bild och kollage!!!
    Härligt att vara tillbaka i bloggvärlden igen och inspireras! Spetsbandet är helt ljuvligt!

    Hoppas vädret blir bättre i helgen än vad prognosen visar!

    Du, det där med sommarben som bländar omgivningen känner vi igen... har du testat Doves summer glow? Jag tycker den är toppen!

    Njut av er trädgård!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det var bara jag här ovan...:)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en underbar helg i er trädgård <3 Kram!

    SvaraRadera
  4. åhå Spets - det kan man väl aldrig få för mycket av? ;)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har haft en fin kväll vännen! Här är det lugna gatan fortfarande, men snart hoppas jag vara på bättringsvägen efter typ 3 måndader...suck!! Fint väder har vi iaf, hihi...

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  6. Härlig o inspirerande bild Jenny....Du får verkligen till det där lilla "extra"....Önskar dig en skön Pingsthelg! Lycka till med trädgårdsarbetet! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en riktigt härlig helg med trädgårdspysslande:)

    Kram Josefine- at home

    SvaraRadera
  8. Hej vännen! Hoppas att du haft en Trevlig pingstafton! Du undrade om wilma skulle flyga själv men hon har sällskap av min syster som bjuder henne på resan till Malta. Så imorgon bär det iväg, så då blir det så tomt här hemma....snyft! Men jag är jätteglad för hennes skull! Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  9. Ja och nu är det söndag suck....Hoppas att pingsten har varit bra/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  10. Hoppas att ni fick så mycket fixat i helgen som ni önskade - och att ni hade lika mycket tur med vädret som vi hade. Ser fram emot dina vårtecken. :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails