tisdag 25 maj 2010

Hipp hipp hurra!!!

Bild: egen.

Hipp hipp hurra för min kära mamma idag! Dagen till ära visar jag hennes favoritblomma Hibiskus, och just idag blommar den som vackrast. Bilden är till dig mamma!

Innan det bär av till födelsedagsfirandet ska här fotas tyger i massor. Jag kommer att börja sälja metervara och jag ska verkligen försöka vara flitig med kameran den här veckan. Tygerna kommer ut i webbutiken nästa vecka. Det ska bli roligt med en ny kategori och ni ska bara veta hur bra jag mår av alla dessa färger och mönster.

5 kommentarer:

  1. Hipp hurra till din mamma vännen. Hoppas att hon får en bra dag och att det inte regnar hos er. Vad spännande med tyger...Ha det gott Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Grattis till din mor!
    Ska bli så skoj att se de tyger du fotar och ska sälja! Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande med tyger! Ska absolut kolla in dem när du har lagt in dem!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  4. Grattis till din mamma, och visst är det vackert med hibiskusar! Det får mig att tänka på medelhavet där dom växer vilt.....Kul o spännande med tygerna! Lycka till! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Grattis till mamsen från mig med. :-)

    Ska bli kul att se dina tyger. :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails