onsdag 19 maj 2010

Sommaren är här!!!


Bild: egen.


Men nu är det helt underbart väder även här på västkusten, äntligen får man lite sommarkänslor. Har jobbat så mycket jag bara kunnat utomhus för att få njuta utav solen och värmen.

Och så kommer jag till det här problemet som jag gör varje vår; det är varmt och jag vill gärna ta på sig kjol MEN jag är på tok för blek om benen för att kunna visa mig så bland folk. Och ju längre jag väntar desto sämre, för då har alla andra hunnit blivit bruna om benen. Det är väl kanske lika bra att ta på sig kjolen och gå ut och skämmas på en gång...    


Bild: egen.

6 kommentarer:

  1. Fin skylt!

    Jag har precis samma problem! Fast mina ben får aldrig någon fin färg.. Funderade på att kavla upp byxbenen idag, men kom på att jag inte hade rakat benen heller så det fick vara :)

    Hoppas att du har haft en skön dag!
    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen:

    Snygg skylt!

    Du....det finns "brun utan sol" som är perfekt så här års!
    Min dotter fick nästan en chock när jag visade benen för henne idag!
    Men mamma....du måste ju raka dig och använda brunkräm.
    Men det känns ju som det nyss blivit vår...tycker
    jag.

    Orättvist är det för hon ser alltid brun ut...har pappas hy och inte min bleka.

    Jag tror vi har samma problem många av oss...

    Ha en fin kväll,
    vi hörs Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Brun utan sol är min räddning ;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Senast jag testade brun utan sol på benen fick jag stora utslag... då har jag faktiskt hellre bleka ben. Men tack snälla ni för tipset!

    SvaraRadera
  5. Det är bara att ta" tjuren i hornen" och ge sig ut och blända alla med benen=) Tids nog är de bruna och fina. Söt skylt som inger sommarkänsla! Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  6. Nähä du här blir det ingen kjol innan det finns lite färg på dessa bleka ben hihi. Pratade med västkusten idag och ni hade lika skönt väder som vi...Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails