onsdag 12 maj 2010

Sweet Paul Magazine


Tidningsälskare som man är så blir man ju lite extra glad en dag som denna när det dimper ner tidningar i brevlådan. De dagar man inte har turen på sin sida kan man inspireras av de härliga onlinetidningar som finns. Många har bloggat om den svenska mattidningen Le Parfait som för övrigt kom ut med ett nytt nummer nyligen. Missa inte heller Sweet Pauls nya tidning som är full med inspiration. Idag har jag även hakat på ett erbjudande om en ny tidning - "Baka".
Mat och baktidningar är lika roligt som inredningstidningar tycker jag. Speciellt dom tidningar som satsar på layout och snygga upplägg. För det är väl egentligen det som lockar mest, recept har jag ju redan i massor.


8 kommentarer:

  1. Det verkar vara mycket gott att äta och fint att titta på....Alltid kul med inspirerande tidningar! Önskar dig en Trevlig KristiHimmelfärdshelg! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också tidningar. Vardagslyx! Jag fick precis en tidningsprenumeration av en vän - gissa om jag blev glad!

    Tack, hmm ja tänk om jag kunde få det ogjort.. men nu får jag göra det bästa av situationen :)

    SvaraRadera
  3. Ja vackra bilder i tidningar är lyxit, kan njuta av bilder i vanliga veckotidningar med om de har snygga arr :-)
    Och holger är tidigt, men ännu bara mage/rygg rulllning, rygg/mage dröjer nog lite till som tur är! Bra å veta vart man har den lilla busen ;-) Ha nu en fin kväll! KRAM

    SvaraRadera
  4. Skall jag kolla in...Älskar ju alla dessa tidningar. Är tidningsknarkare!!Hm ja en cab lär man nog inte se till på några år hihi. Kan avslöja att jag har inte fått min elvisp som jag blev lovad förra morsdag...Låter som att ni är friskare? Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Hej igen och tack själv för både titten och dina fina ord :) det verkar vara en underbar tidning det där. Ska jag hålla utkik efter :)

    Ha en underbar helg

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Kikar in o önskar dig en bra dag! Efter regn kommer sol.....Kram,kram Therese

    SvaraRadera
  7. Hi hi ja nyheter är väl till för att testas... Min räddning är att jag är nötallergiker och "slipper" pröva vissa av dem därför ;-P
    Hoppas ni får en mysig kväll! <3

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vad roligt att du är med och tävlar hos mig!
    Du har 2 lotter, lycka till och ha det gött!

    kram Lindet

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails