fredag 14 maj 2010

Textilier

Bild: egen.

I dag har vi fått lite påfyllning från Linum. Det har gått lite segt med textilierna ett tag men nu har det äntligen lossnat. Roligt tycker jag eftersom textilier ligger mig varmt om hjärtat.

Nu tar jag helg! Tyvärr ser det ut att bli en regnig helg, tur att vi har fått njuta utav solen och värmen idag iallafall. Skönt att komma ut efter den här jobbiga veckan. Trädgårdsplanerna börjar ta form och jag ser fram emot att påbörja våra projekt. Men så var det då det här med att påbörja och inte slutföra...kanske jag ska börja med de projekt som vi redan satt igång. Får ta och olja och måla staket med andra ord...


Bild: egen.

6 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Förlåt för att jag har varit dålig på att kika in här, men ibland räcker tiden inte riktigt till för bloggandet...

    Åhh vad fina bilder du har tagit, linum har så mycket fint, vill ha!!:-)

    Må gott rara du och ha en fin lördag!

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  2. Fantastisk läshörna...Har kollat allt, t om Linum, himla name it. Skall kolla europamöbler, tack för tipset. Önskar att jag hade trädgårdsplaner jag med hihi. Är inget bra på trädgård...
    Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Flott och mysigt på en och samma gång! Lyckat!
    Trevlig helg
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Det är klart du får. Fundera vad du vill ha för text och maila bara.

    Jag har en fråga, vad har ni för marksten?

    Kram kram
    Marit

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Du är superduktig...Bilden säger såå mycket! Ha en bra dag vännen! Lördagskramar Therese

    SvaraRadera
  6. Linum har sååå mycket vackert!
    Och du, jag har faktiskt en fylla i bok på temat "då sa/gjorde jag..." som vi fick till Luran då hon var Liten, å redan finns en drös anekdoter i den :-) Hoppas du njuter av helgen, det gör vi, underbart med värme!!! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails