torsdag 10 juni 2010

Första tygerna ute...

Bild: egen.

Så, äntligen, har jag börjat lägga ut metervarorna från Linum. Egentligen skulle jag ha väntat lite till då vår leverantör av webbutiken inte riktigt gjort i ordning funktionen för beställningsvara. Men eftersom jag har så dåligt tålamod tjuvstartar jag lite. Tygerna är alltså beställningsvara och leveranstiden är cirka 1 vecka.
Observera att detta bara är början och att det kommer fler färger och mönster.
Nu är det bara att plocka fram symaskinen!

Idag har jag även gjort om lite i webbutiken med kategoribilderna. Känns kul att ändra om lite i butiken så det känns lite nytt. Funderar även på att ändra färg från beige till grå. Vad tror ni om det?

Nu har sambon och barnen helg, mysigt! När jag sa till sonen idag att det bara är två veckor kvar till sommarlovet blev han så besviken. Han vill gå på dagis hela sommaren tydligen. Vet inte hur man ska tolka det; har han väldigt tråkigt hemma eller är det väldigt roligt på dagis? Nåja, jag ser fram emot sommarlovet iallafall, hoppas bara att solen visar sig lite mer än vad den har gjort den här veckan.

2 kommentarer:

  1. Här skiner solen idag också så vi ska trotsa snoriga näsor och ut å njuta, hoppas även du hinner njuta lite? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Och min minsta blir galen att han måste gå 2 veckor på fritids nu, ja du ser dom är olika hihi....Hallå vännen, hoppas att allt är bra med dig och din familj. Tygetna är fab...Gillar det randiga i mitten, skall bli spännande att se resten. Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails