onsdag 23 juni 2010

Lagret

Bild: egen.

Det verkar inte bättre än att jag får börja "semestern" med inventering av vårt lager. Ingen favoritsyssla direkt men nödvändigt! Har upptäckt lite saldofel senaste veckan så nu kan jag inte skjuta upp det längre... Kan dock inte förstå hur det kan bli fel när vi bara är två som är på lagret och packar.

Bjuder alltså på lite bilder från vårt lager idag. Inte så inspirerande men det är iallafall här som jag spenderar några utav dygnets timmar. Både jag och sambon trivs ganska bra här och att packa ordrar är riktigt roligt. Visa beställningar följer verkligen en röd tråd och jag får ofta se nya och fina sammansättningar av produkter som jag inte tänkt på själv.

Bild: egen.

Nu är det dags för lite mat! Näst sista dagen innan sommarlovet som jag får sitta själv och äta. Snart är familjen ledig och jag får äntligen lite sällskap vid middagsbordet!

3 kommentarer:

  1. Så skoj med en titt på lagret, å jag kan tro det är roligt att se hur folk matchar ihop saker :-) Ha en fin dag å en ännu bättre midsommar!!! <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Men åh vilket underbart lager, tänk att få gå omkring därinne och spana på alla fiiina saker!!:-)

    Mysigt att du snart får sällis vid matbordet vännen!:-)

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  3. Åhh, Där skulle jag kunna gå i flera dagar o spana på allt fint...Måste vara rena julaftonen när det kommer grejor! Önskar dig en Trevlig o fin Midsommarhelg! Sommarkramar Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails