söndag 6 juni 2010

Maja




Bilder: egna.

Här är min lilla Maja. Min busiga lilla tjej med glimten i ögat. En bestämd liten tjej som protesterar högljutt när hon inte får som hon vill. Typiskt tjejer säger sambon, jag vet inte om jag ska hålla med ...
Min lilla grabb vill inte vara med på kort längre. Han bara springer sin väg. Men ibland kryper han upp bredvid Maja och säger att jag ska ta kort på dem och lägga ut i webbutiken. Jag tar gärna kort på min små men jag säljer dem inte i butiken!!!

3 kommentarer:

  1. Jisses så underbart söt å charmig din tjej är!!! Kul med lite personliga bilder, de kryllar ju inte av dem. Ha en fin kväll nu med dina underbara barn <3

    SvaraRadera
  2. Men vilken sötnos hon är lilla Maja!!:-) Ojoj, känns så länge sen som mina kids var sådär små, man kan sakna det mycket ibland....

    Ha en fin kväll vännen!

    Kramkram Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Vilken liten "docka" hon är din Maja! Så söt! Jag tycker Maja är ett så fint namn jag valde mellan det o Wilma....Man får passa på att ta kort på dom medans dom är små för sen vill dom inte längre. Du får försöka ta lite bilder på din pojke i smyg..Fniss! Ha en bra dag! Kramis Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails