tisdag 22 juni 2010

Platsbrist


Jag har letat efter ett nytt matbord en längre tid men har verkligen svårt att hitta det där bordet som jag bara måste ha. Vitrinskåp, däremot, finns det så otroligt många som jag fastnat för. Där är det inga konstigheter att hitta ett snyggt utan där är platsbrist istället problemet. Alltid är det något.
Jag skulle så gärna vilja ha ett vitrinskåp här hemma dels för att det är så snyggt men också för att vi verkligen behöver förvaringen. Kanske man får plats med en i nya arbetsrummet? Eller ska jag slänga ut vår byrå från sovrummet för att ge plats åt ett stort skåp? Eller är det så att den halvfärdiga skänken i matrummet har fått sin chans? Vi får se hur det blir...

3 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Tycker absolut du ska köpa ett vitrinskåp.
    Så praktiskt med den typen av skåp....har 3 st!
    Man kan ha hur mycket som helst i dem.
    ...och så är de snygga också.

    Jag har vit tunn gardin i alla 3. det blir så romantiskt då....och det är ju inte fel.

    Ha det gott,Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. *fniss* erkänner att det blev plockning av liljekonvaljer efter jag rensat kylen... så oredan kvarstår ;-P Men jag njuuuter ändå! Kramis

    SvaraRadera
  3. Det här med förvaring är ett ständigt gissel. Vitrinskåp är verkligen fina - om de är rätt fyllda. :-) Fina inspirationsbilder!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails