onsdag 9 juni 2010

Tack för att ni finns söta bloggvänner!


De senaste dagarna har varit sådana dagar då allt händer samtidigt. Jag älskar när det är så, då tiden bara rinner iväg och man får höja arbetstempot en aning. Sedan ligger det över mig att jag måste ge järnet nu när hela familjen är frisk, för man vet inte när det är dags för nästa omgång av sjukdommar. Jag vill inte vara negativ men det verkar som att bacillerna inte vill lämna oss i fred i år. 

Jag hinner inte lägga ut någon nyhet idag utan tittar istället in här för att tacka er goa bloggvänner för att ni finns. Jag blir så glad över era fina kommentarer och uppmuntrande ord. Det är precis vad jag behöver då jag sitter här ensam om dagarna.  

Och så måste jag passa på att skicka ett grattis till min gudson på 2-års dagen. Hipp hipp för dig Melvin!!!

6 kommentarer:

  1. Nog är det märkligt att det händer en massa i "skov"? Men ofta är det ju bara trevligt omän intensivt som du skriver! Men baciller hoppas jag innerligt ni fått göra bort nu.
    Här är det snart sagodax å nattning på tapeten. Kram!

    SvaraRadera
  2. får man hoppas att bacillerna lämnar er snart då :) så fin bild du visar

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack för att du finns själv kära bloggis och för alla goa kommentarer du lämnar!!:-)


    Kram sofia

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att ni får vara friska nu.....Och Tack själv Goa Jenny för alla fina inlägg o kommentarer. Du är guldvärd....Kramis Therese

    SvaraRadera
  5. Å hoppas ni får hålla er krya nu!!!!!
    Ha en fin kväll!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Heelt underbar bild! Tack själv - för att du är en sån god bloggvän. Jag säger ju det... det känns omöjligt att sluta. :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails