tisdag 27 juli 2010

Hemlängtan.com firar 1 år!!!


Idag firar vi 1 år i webbutiken. Vi bjuder på frakten under hela dagen och senare i dag drar vi vinnaren i tävlingen om ett presentkort värde 500kr.
För er som följer oss på Facebook eller prenumererar på vårt nyhetsbrev har vi ytterligare erbjudanden.

Har svårt att förstå att det redan gått ett år. Det har varit mycket arbete men oj så roligt det har varit. Kommer ihåg hur nervöst det var när webbutiken öppnade och hur osäker jag kände mig då första beställningen kom. Det tog över en timme att packa varorna och det kändes som jag aldrig skulle lära mig att skriva fraktsedlar. Jag har lärt mig otroligt mycket på ett år och hoppas verkligen att vi kommer att ha anledning att fira flera år framöver.

Stort tack till min älskade sambo som också jobbar hårt med webbutiken. Jag är så glad över att du vill dela mitt drömprojekt med mig!

3 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra!! Har det redan gått 1 år?? Hjälp! Så kul att eran dröm har gått i uppfyllelse!

    Massa kramar, Emma

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!! Hipp hipp hurra till webb-butiken!!:-) Vad skoj! Ja ett år går sååå fort, man hinner knappt med;-) Hoppas allt är bra med dig!!

    Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Grattis på 1-årsdagen! Tänk så snabbt ett år går. Det ska bli kul att se vad du får in för nyheter nu till hösten:)

    Kram Josefine- at home

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails