måndag 26 juli 2010

Längtan efter arbetsrum



Som jag skrivit tidigare så är jag och min kära sambo experter på att påbörja projekt. Jag älskar att planera och när jag väl kommit på något vill jag gärna ha det gjort på en gång. Med båda våra tidskrävande jobb, två småbarn, renovering och trädgårdsprojekt så räcker verkligen inte tiden till. Men istället för att stryka saker på vår lista ökas den istället hela tiden på, allt vi gör är så roligt så det känns helt omöjligt att skära ner på projekt. Det här innebär tyvärr att saker och ting sällan slutförs helt innan vi påbörjat nästa och det innebär också att allt tar så lång tid.
Nu är iallafall snart dräneringen klar vilket känns otroligt skönt. Jag ser verkligen fram emot när våra stora jordhögar försvinner. Nästa steg är att bygga arbetsrum och balkong. Ni som följer min blogg vet att jag verkligen ser fram emot mitt nya arbetsrum och har planerat för det länge. Håller nu tummarna att jag kan flytta in någon gång i höst/vinter.

Bild: http://www.rumid.dk/

2 kommentarer:

  1. Hi hi känner igen det där med att påbörja projekt *ler* Här är tomten ett evighetsprojekt känns det som.. Hoppas du haft en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hoppas allt är bra med dig....
    Vad mycket fina inlägg du har gjort, medans jag varit "borta" från bloggvärlden.
    Jag känner igen mig i att börja med olika projekt, Fniss! Många SommarKramar till dig! Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails