fredag 30 juli 2010

Planteringsbord


Idag har vi haft heldagsregn och blåst, riktigt höstväder. Tycker dock det är lite för tidigt med tanke på att det fortfarande är juli så jag håller tummarna för att vi får tillbaka solen och lite värme. Det har blivit lite för lite trädgårdsarbete på sistone, längtar ut till växterna nu. Nästa år önskar jag mig en arbetsbänk för plantering och annat trädgårdspyssel. Bänken ovan ger massor med inspiration och jag önskar så att vårt garage (som står bakom den blivande arbetsbänken) hade liknande väggar, så rackarns snyggt!

I morgon har vi vår sista rea-dag i webbutiken. Det finns några gobitar kvar så titta gärna in! 

4 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Oj vilken fin bord vid den man skulle lätt kunna pyssla!
    Måste titta in till din webbshop!
    Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Usch ja, tråkigaste vädret. Fick försöka rädda alla växter från blåsten när jag kom hem från jobbet igår e m.

    Jag har också blivit lovad ett planteringsbord mot garageväggen, får väl se när det blir av!

    Kram,Emma

    SvaraRadera
  3. Den väggen skulle jag vilja ha!
    Jag vill också ut i trädgården igen! Nu måste solen och värmen komma tillbaka.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Å vad fint!!!! Skulle man inte tacka nej till!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails