torsdag 1 juli 2010

Somriga tyger

Bilder: egna.

Arbetet med webbutiken går på halvfart just nu. Paket skickas varje dag som vanligt, men nyheter läggs inte in i samma tempo som tidigare. Nu har jag dock fått ut lite fler tyger från Linum, färgglada och somriga tyger som passar alldeles utmärkt till den underbara årstid som vi nu är i.

Igår åkte jag och hämtade en beställning på muffinsformar som förhoppningsvis hinner läggas ut till nästa vecka. Och så var det då Bloomingville som jag skrivit om tidigare. Jag väntar fortfarande på deras nya katalog, fylld av hopp varje dag när jag går ut till brevlådan men går ledsen tillbaka med endast räkningar i handen. Kanske jag har bättre lycka i morgon...

6 kommentarer:

  1. Oj så härliga tyger, får lust att sy flaggspel för hela slanten ;-P

    Här är sjukstugan faktiskt över, vi är feberfria och hoppas kunna njuta av vår första riktiga sommardag i morgon på en jätte stor mamma/barnpicknick som anordnas (pappor är nog också välkommna skulle jag tro *ler*)

    Lämnar en stor kram till dig å de dina,
    glöm inte Ernst i kväll!

    SvaraRadera
  2. Mmm hoppas katalogen kommer till dig vännen...Japp nu är det sommar och underbart. Går på semester imorgon eftermiddag och då åker vi till landet och sover eftersom det skall bli så fint väder. Sen utgår vi därifrån under semestern. Men det tar bara 20 minuter att åka dit så det är helt ok. >Hoppas att allt är bra/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina och glada tyger! Jag har precis fått för mig att jag vill ha rosa gardiner i köket. Såg en så fin rosarutig kökshandduk o tänkte att såna gardiner vill jag ha :) Ska gå in och kolla bland dina rosa tyger o kolla om du har något sånt där:)

    Ha en bra kväll!
    Kram, Emma

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga sommarfräscha tyger. Ha en härlig dag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan.

    Härliga tyger i härliga färger!

    Jag ska klä om 2 karmstolar...kan du rekommendera ett tyg i en läcker färg?

    Du vet...den som väntar på något gott....

    Ha det bra
    kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Fina sommriga tyger, gillar jag:)
    Ha det bra i sommarvärmen.
    Annika

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails