onsdag 28 juli 2010

Tidningskorg

Bild: egen


Känns så skönt att äntligen komma igång att lägga in lite nyheter i webbutiken igen. Visserligen har vi fortfarande semester här hemma men det börjar bli hög tid att få ut lite nyheter innan de stora leveranserna börjar komma. Och trots vår underbara semester måste jag erkänna att jag så smått börjar längta lite efter vanlig vardag och rutiner igen. Jag är inte riktigt redo för höst ännu men jag är väldigt nöjd med sommaren som varit så här långt.

4 kommentarer:

  1. Så fin den var! Gillar!

    Självklart kan jag hjälpa :) Skickar ett mail!!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  2. Håller med dig...

    Både att sommaren varti helt ok och att korgen är fin fin...

    Ha en bra dag



    Maliin

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Mycket snygg korg!!!
    Vill ha...

    Idag känns det som höst...det har regnat sedan torsdag middag...
    Vart tog sommaren vägen?

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Jätte fin tidningskorg.
    Ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails