tisdag 13 juli 2010

Värme


Vilken värme vi haft! Just nu regnar det och har gjort det hela natten med åska. Känns som det var välbehövligt. Jag föredrar när det är några grader svalare för den här värmen gör mig riktigt orkeslös.
Vi börjar komma in i semesterlunken ganska bra. Barnen sover lite längre på morgonen och det börjar bli svårt att hålla koll på dagarna. Några vändor till badet och lek i vattenspridaren gör barnen överlyckliga och svala. Att se dem springa omkring och leka i vattnet gör mig nostalgiskt, och jag måste erkänna att vattenspridaren är lika rolig fortfarande!

4 kommentarer:

  1. Även här öser regnet ner efter ett par soliga dagar, välbehövligt, för nu har jag ingen ursäkt för att inte städa ;-P Kram till dig <3

    SvaraRadera
  2. Ja här har ju inte semestern börjat än, men snaaart så;-) Det är så underbart att bara kunna ta dagarna som de kommer och bara vara!!! Jag längtar!!:-))

    Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Hittade precis hit via bloggen Syssla.
    Jättefin blogg du har med fina inspirationsbilder och du säljer så vackra föremål i din nätbutik :)
    Tack för titten!

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  4. Hejsan.

    Härligt med en vattenspridare både för barnen och blommorna.

    Skön semesterlunk ni har....precis som det ska va...

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails