torsdag 12 augusti 2010

Cordy Roy apa

Bilder: egna

Dagens nyhet: Cordy Roy apa. En otroligt mjuk och go litet mjukdjur med sitt manshesterlikna tyg.

Det finns olika sätt att bli väckt på om morgonen. Idag blev jag väckt på ett utav de bättre sätten. Dörrklockan ringde till och där stod vårt DHL ombud med en stor leverans av barnartiklar. Tjohoo! Ni vet vad jag blir glad av nya produkter och i den här leveransen var det gott om nyheter. Hela familjen dök ner i lådorna och sonen tog på sig ansvaret att sortera alla förpackningar. Inga spår av dålig sömn eller morgontjat där inte. Så i morgon beställer jag en likadan väckning, tack!

Uppdatering! Vi ber om ursäkt för att webbutiken inte fungerar som den ska just nu. Vår leverantör av webbutik jobbar med det för fullt och jag hoppas att allt flyter på som vanligt snart.

1 kommentar:

  1. Haha, här har det varit så höstigt ett tag (inte igår dock, då var det varmt och skönt..) så det blir automatiskt för nån som är så frusen som jag! ;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails