torsdag 26 augusti 2010

Födelsedagsplanering

Bilder: egna

Dagens nyhet i webbutikenfödelsedagsspeldosa från svenska JaBaDaBaDo.

Nu är det bara 2 veckor kvar till min lillskrutta fyller 2 år. Hela familjen ser verkligen fram emot hennes dag och storebror har börjat planera hur vi ska fira henne på morgonen. Det blir frukost uppe i deras rum och muffins till efterrätt. Ballonger och paket ska det givetvis också vara men sedan tog det nog stopp i planeringen. Antar att det är jag som får ta över den uppgiften...

Idag känns det riktigt segt och det är inte mycket som känns roligt. Jag gäspade mig igenom förmiddagen och känner för en gång skull att självdisciplinen inte är som den borde. Men i morgon är en annan dag och då känns det förhoppningsvis bättre. Håller även tummarna för att barnen sover som de ska i natt och inte envisas med att vara pigga och leka buslekar mitt i natten...

5 kommentarer:

  1. Hoppas det känns bättre i dag å att natten varit lugn. Mysigt att ha ett kalas att planera :-) Önskar er en fin helg <3

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hoppas att du känner dig piggare idag!
    Fina o mysiga leksaksbilder.....Trevlig Helg! Kramis Therese

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Mysigt med kalas....
    Ha det så gott!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Så roligt med kalas
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Usch, får man inte sova blir allting så jobbigt. Men vad kul att planera för kalas!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails