söndag 22 augusti 2010

Golv på plats

Bilder: egna.

Idag har vi sol här i Göteborg men annars har vi haft väldigt mycket regn på sistone, något som ställer till det väldigt mycket för oss då sambon försöker komma framåt med vår utbyggnad. För varje skyfall som kommer lägger vi på ännu ett lager presenning och plast för att skydda vårt golv. För nu är källartaket och golvet till mitt nya arbetsrum på plats och det skulle kännas väldigt ledsamt om det kommer förstöras av allt regn.
Jag älskar redan mitt arbetsrum och det blir faktiskt lite större än vad jag föreställt mig. Men det är en lång bit kvar till inflyttning då det inte ens finns väggar och tak. Men så fort vädret tillåter fortsätter jobbet, och bara det går framåt så är jag glad. 

Bild: egen

3 kommentarer:

  1. Jasså regnet har lämnat er, då kan jag upplysa att det hamnat i fjällen istället *skratt* Men det är bra med en stugdag så vi hinner i fatt med rensningen av svampen, vilket är mindre skoj. Ha en fin dag <3

    SvaraRadera
  2. Så fint golvet kommer att bli.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Förstår verkligen att du längtar efter ett eget kontor. Ska bli kul att se hur du inreder det.

    Hoppas att ni har haft en härlig sommar. Det har vi. :-) Lite för skön - ingen tid för bloggen.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails