måndag 23 augusti 2010

Hängare i zink

Bild: egen


Helgen bara flög förbi och visade sig från sin bästa sida. Den inleddes med en trevlig grillfest som påbörjades i sommarens tecken med mat i en makalöst vacker trädgård samt underbar utsikt över havet. Kvällen avslutades dock i höstens tecken framför brasa och omsvept i pläd. Jag gillar sensommaren!

Så nu är det alltså ny vecka och nya tag som gäller. Väntar ingen leverans den här veckan så jag får istället fokusera på att försöka komma ikapp (vilket har varit mitt mål i ett år nu...). 

6 kommentarer:

  1. Det måste vara roligt att få in alla nyheter till butiken. Vi får in fullt med höstnyheter på ILVA och jag är helt lyrisk över allt fint vi får in.

    Tyvärr har vi inget sommarväder i Malmö, här regnar enormt mycket och det verkar aldrig sluta:( Nåväl, vi får hoppas på en fin och solig höst istället.

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Kanonfin hängare ni har fått in, man vill typ ha det mesta i er butik:-))

    Hoppas allt är bra med dig! Här är det ju jobb igen efter veckor av ledighet, så nu är det slut på det roliga, hehe...

    Kramkram S.

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Snygg hängare!

    Ja ,du, det här med att komma ikapp,,,det kämpar vi nog alla med.
    Kul med alla nyheter i din butik.

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Och jag vill inte ha sensommar hihi...Värme skriker min kropp efter. Ja det blir nog bra i det nya huset trots att det är jobbigt just nu.Jättefina hängare. Du har mycket som jag vill ha nu mnen jag skall inte shoppa innan jag har kommit in i huset har jag lovat maken:=) Ha det så gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Fina krokar. Bra att kunna försöka komma ikapp ibland men det är svårt. Känns som att allt växer på hög här...

    Tack för din fina kommentar!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Vad härligt du beskriver din helg, jag riktigt ser den framför mig.....

    Jättefin o snygg krok!
    Kramis Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails