måndag 16 augusti 2010

Pappelina-kampanj!!!


Nu kör vi igång med en kampanj på våra plastmattor från Pappelina. Vi ger er 150kr rabatt, oavsett storlek. Kampanjen gäller till och med 22 augusti eller så långt lagret räcker.

I morgon kör jag äntligen igång på riktigt med jobbet då barnen börjar på dagis efter ett långt sommarlov. Det känns jätteroligt att komma igång och jobba och få lite rutiner i vardagen igen. Jag har cirka 40 nyheter som ska läggas in och vår tanke är att det ska bli lite förändringar i webbutiken. 

Nu ska här nattas barn, packa dagisväskan och så får vi nog leta fram väckarklockan som inte använts på hela sommaren...   

2 kommentarer:

  1. Så roligt att äntligen blogga igen och få kika in här hos dig!!! Var tvungen att klicka mig direkt in i butiken... och nu har jag en liten lista på saker jag vill beställa...! Får se om jag snart får min första lön efter lång sjukskrivning... Ska börja arbetsträna om en vecka, och det ska bli sååå kul, håller med dih helt, det är härligt med höst och rutiner igen!:)
    Tack för inspiraton och för dina omtänksamma ord inne hos mig du goa bloggvän!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Visst blir man glad av en dos färg! Här hemma är det dock lugnt på den fronten, tror jag skulle tröttna fort om jag hade för mycket färg..

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails