fredag 13 augusti 2010

Sensommar


Det är många bloggare som börjat skriva om hösten och visst får man lite höstkänslor av att skolorna snart börjar och att semestrarna börja lida mot sitt slut. Jag känner mig nog inte riktigt redo ännu utan klamrar mig hårt fast vid ordet sensommar som jag tycker att vi har just nu, och som pågår åtminstone augusti ut.
Dock måste jag erkänna att det finns en liten längtan till den friska härliga luften samt all den mysfaktor som hösten brukar bjuda på. 
Bilden ovan får mig faktiskt att längta en smula till...så i början av september är jag nog helt redo.

5 kommentarer:

  1. Härlig bild. Ha en fortsatt bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Underbar bild vännen.....
    Ha en fin vecka! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Ja, jag älskar hösten å var helt inställd på höst, men vet du vad, här är nu högsommar värme - bättre sent än aldrig ;-) KRAM

    SvaraRadera
  4. Näpp ingen höst här inte. Gillar ju inte hösten alls. Jo kanske dom vackra färgerna när solen skiner men inte annars...Hoppas att allt är bra/ Kramkram A

    SvaraRadera
  5. Å vilken mysig bild! Där hade jag inte tackat nej till att krypa upp med en kop te ;)

    Jag håller också kvar vid sommaren ett tag till...

    Kram, Emma

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails