tisdag 17 augusti 2010

Tid att tänka

Bild: egen


Så var då semestern och sommarlovet över för detta år och det blev nästan lite konstigt tyst och tomt när familjen gav sig iväg till jobb och dagis i morse. Dock en underbar tystnad som jag saknat lite, kändes som att jag fick tid att tänka och att jag återigen kunde koncentrera mig till 100% på mitt jobb och projekt. Alla som har barn vet att egentid är en bristvara och även om jag helst av allt är med min familj så är det ändå lyxigt de tillfällen man får för sig själv. Nu känner jag mig laddad och full utav idéer och inspiration.

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag är ny här på din blogg. Ska bli kul att läsa vad du skriver.. Vad är det för idéer du har?

    SvaraRadera
  2. Mmm nog är det en bristvara alltid. Vad härligt att du är full av inspiration och ideér, jag med. Vill bara sätta tänderna i mitt nya hus men jag får snällt vänta till oktober/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Egentid är värt mycke ibland!!!!
    Ha de så gott!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Lizette: Välkommen till min blogg! Mina idéer rör sig både om webbutiken och renovering här hemma. Och drömma kan man ju alltid...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails