onsdag 11 augusti 2010

Värmeljushållare och Formex

Bild: egen.


Gårdagen försvann i ett nafs och bloggandet uteblev visst. Kanske beror det på det fina vädret vi hade igår. Det är ju inget som man är bortskämd med nu längre så man får passa på att njuta när solen visar sig. 

Just nu är det många som bloggar om Formex som är i helgen. Vi kommer tyvärr inte att åka den här gången men jag blir sååå avundssjuk på er andra som ska dit. Jag vet ju hur kul det är och hur mycket inspiration det ger samt att det är väldigt roligt att få träffa sina leverantörer. Förhoppningsvis passar det oss bättre nästa gång, i januari. Jag får istället se fram emot leveranserna från de beställningar som jag gjorde igår.

6 kommentarer:

  1. Ja, det ska bli så kul att åka på Formex mässan och få lite ny inspiration och idéer! Som sagt den går ju i januari igen och rätt som det är så är vi snart där, tiden går så fort! Måste bara säga att det var en jättefin ljuslykta ni fått in till butiken, den sätts upp på min önskelista :o) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Vilka fina lyktor!
    Fick biljetter till Formex genom jobbet (City Gross), men vi ska inte dit och handla något så jag drar med mig sambon för lite inspiration istället för det är så roligt att vara där!

    Visst är det roligare med en riktig katalog, även om det är kul att tjuvkika lite på internet. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja kan tänka mig att formex är rena julafton... spec för er med butiker... själv ser jag fram meot inlägg i diverse bloggar därifrån :-) KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej igen! :)
    Såg precis en annons på Amelias hemsida!! ;)
    Va snopen jag blev! Din ju!! KUL!
    Verkar som om det snart är dax att lägga in en ny order för min del - fina saker du fått in.
    Men ingen källarskylt va? Eller kan jag lura alla och sätta BASTU där...!? :P Hihi!

    KRAM kram från mig

    SvaraRadera
  5. Hallå vännen...Nu försöker jag blogga:) Nu har jag kollat igenom vad jag har missat. Tävlingen!!! Har inte ens sett den hos Lotta potta. Ser ut som att ni har haft en härlig sommar i det fina vädret och jag gillar dessa lyktor, nice. Har köpstop till oktober säger maken hm tror han ja!!! Men jag måste fundera ut allt men dessa skulle passa hos mig. Gillar när det går i silver.
    Ha det bäst/ Kramis Anne

    SvaraRadera
  6. Hoppas teknikproblemen har löst sig, inget kul när det händer!

    Dina fina foton gör att man vill ha precis allting på bilden! :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails