onsdag 18 augusti 2010

Viggo pläd

Bilder: egna

Dagens nyhet i webbutiken: Viggo pläd från Linum. Ljusblå pläd i 100% ull.

Det blir mycket svordommar om dagarna nuförtiden. Tekniken krånglar och jag blir tokig. Datorn är så seg och trött så det känns som man sitter och jobbar i slowmotion hela dagen. Nu har även kameran börjat trilskats och det känns ju inte bra på något sätt. Det börjar närma sig inköp av både dator och kamera, jag hade väldigt gärna skjutit upp den utgiften ett tag till då det låter väldigt dyrt...
Nästa kamera ska jag vårda ömt och läsa hela bruksanvisningen, den här gången ska jag lära mig inställningarna på kameran! Någon som har tips på kamera?

Tur är väl det att vädret är toppenfint idag och får mig på gott humör igen!

6 kommentarer:

  1. Jag ska också införskaffa kamera så dela gärna med dig om du får ett bra tips. Ditt inlägg fick mig att le =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    Jobbigt när allt tekniskt krånglar....kan tyvärr inte hjälpa dig med kameratips.

    Har inte köpt ny kamera ännu på grund av beslutsångest, det finns ju sååå många att välja på.

    Ha en fin kväll,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  3. Här är datorn ny, men nästa invest blir nog en kamera... men då får man allt börja spara... Ha en fin kväll <3

    SvaraRadera
  4. Har en Canon eos50D, jättebra....Inte kul att behöva köpa allt på en gång:( Och du vännen, helt ok med svordomarna hihi/ Ha det gott kramkram Anne

    SvaraRadera
  5. Grr... ROT- och RUT-avdrag... hä! Nä teknik-i-hemmet-avdrag vill vi ha!!!!!!!!!!
    FÖRSTÅR DIG PRECIS!!!!
    Kram:)

    SvaraRadera
  6. Det är inte det lättaste när man måste handla nytt. Så mycket att tänka på och jämföra. Jag har precis varit tvungen att köpa ny dator.

    Lycka till när det blir dags!
    Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails