tisdag 21 september 2010

Aluminiumboxar


Tjohoo, nu har jag fått in ytterligare en variant på våra populära aluminiumboxar. Dessa är runda och finns i tre storlekar.

Tänk vad fel man har ibland. När jag för ett år sedan fick de kvadratiska boxarna från Bloomingville av misstag tvekade jag länge om jag skulle behålla dem. Tyckte inte att de passade in i sortimentet och jag trodde inte de skulle sälja. Men som sagt, vad fel jag hade! De säljer som bara den och jag tycker de är så dekorativa och fina. Så nu har jag alltså utökat aluminium-serien lite och det är inte omöjligt att det blir fler varianter i framtiden.

Hur har ni det idag? Här känns det riktigt bra då jag är på bättringsväg från förkylningen och kunde börja min dag med en morgonpromenad i det underbara vädret. Vad glad man bli över solen, önskar den stannar hos oss ett bra tag framöver. Och vad viktigt det är med en bra start på dagen! Det är verkligen guld värt med tid för tankar och genomgång av kommande arbetsdag. 
Vad är en bra start på dagen för er?

4 kommentarer:

  1. Solen helt klart!!!! Sååå snygga burkar, det spritter i inredningsshoppingstarmen när jag ser dom. Men jag har lovat att inte shoppa innan jag har satt foten över tröskeln i nya huset:( Stor kram A

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vad skönt att du känner dig bättre.
    Visst är det härligt när solen skiner, det blir en bra start på dagen!

    Jag brukar ta en skogspromenad med vovven, och det känns alltid som en bra start på dagen!

    Må så gott!
    Kram T

    SvaraRadera
  3. Tittade in lite hastigt i butiken nu och du har så fina bilder på alla vackra saker!!! Det kommer snart en liten beställning... Jag har inte släppt de där fyrkantiga burkarna ännu...:) Dessa är också otroligt fina!!!

    Tack gulliga du för awarden! Ska se vad jag kan knåpa ihop...=O
    Så härlig bild du har valt! Ja det var verkligen en speciell tid i livet den där första tiden.

    KAFFE är den bästa starten för mig... sedan är jag redo!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Vad skönt att höra att du mår bättre! :)Och jag kan ju bara hålla med dig om att det är viktigt med en bra start på dagen. En bra start på dagen för mig är att börja dagen tillsammans med familjen vid frukostbordet. Det är den bästa start jag kan få. :)

    Ha en fin höstdag och sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails