onsdag 1 september 2010

Arbetsro


Bild hämtad från Sköna hem. Rogivande och snyggt! Mörkblå är för övrigt något som jag funderar på till sovrummet...

Så var då barnen på dagis och jag har en hel del jobb att ta tag i. Svårt att veta var man ska börja när man ligger efter. Egentligen borde jag börja med att städa detta hem, för fy vilket bombnedslag det är här. Jag som städade hela söndagen...tröstlöst. Jobbar man hemifrån och ska ha arbetsro så är nästan det viktigaste att ha städat. Så jag har verkligen ingen ursäkt; städning ikväll och hårdkörning med jobbet imorgon!

PS! Nu har jag lagt in citykuberna som jag och sonen fotade i måndags. Kika här!

4 kommentarer:

  1. ja ibland känns det tröstlöst när man har städat, suck!!

    vilken härlig bild du visar, det är så fint med blått...

    må gott!

    kraam s.

    SvaraRadera
  2. Lovely inspirationsbild. Gillar också blått... och det där skåpet... Så fint! I alla de färger. :-)

    Jag såg de där citykuberna. Ser riktigt fina ut!


    Hoppas att allt är bra! :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid gillat blått! Jag kan inte låta bli att vilja se hela det rummet som bilden kommer ifrån!

    Måste oxå städa, men som sagt så kan man ju städa hur mycket som helst men det varar ju inte!!

    Kram, Emma

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails