söndag 19 september 2010

Award


Har fått en award från Anne på Stjärnor & Champagne. Tack snälla, precis vad jag behövde idag!


Man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, visa ett favoritfoto och skicka vidare till 5 bloggare.


- Varmast om hjärtat är givetvis min familj. Min älskade Jesper som jag inte vill vara en dag utan och så våra två barn Edvin & Maja. Jag blir ju bara så lycklig när jag ser våra små knattar busa omkring. Till familjen hör även våra syskon och föräldrar som betyder så mycket för oss!
Webbutiken. Det är ju en dröm som jag haft i så många år och jag kan knappt fatta att jag nu har startat min egen lilla webbutik. Jobbar så hårt jag bara kan för att hålla detta rullandes och håller min tummar för att jag ska kunna fortsätta leva i min dröm i många år framöver. 
- Musik. Kanske lite oväntat eftersom jag varken är duktig på att sjunga eller spela instrument. Spelar gärna piano men endast när jag är ensam hemma. Men jag älskar musik och har det ständigt på här hemma. Det kan få mig att må så otroligt bra.
 
 
Bild från när Edvin var bara några månader. Bilden gör mig alldeles varm inombords då det påminner om tiden som nybliven förälder, en tid i ständig lyckorus. Äntligen hade vi bildat egen familj och extra lycka över Jesper som visade sig vara den mest kärleksfulla pappan. 


Bloggar som jag skickar vidare denna award till (säger som Anne - svara bara på detta om ni vill) :
- Liljor och tulpaner. Ny bekantskap för mig. Duktig och kreativ tjej som även hon har förverkligat sin dröm genom att öppna butik.
- Andante. Så kreativ och pysslig man bara kan bli. En blogg som berör.
- Inne & Ute. Blogg full med inspiration och extra roligt är det om våren med de underbara trädgårdsinläggen. Gillar Malins sätt att skriva och är så imponerad över hennes mans fotograferande!
- Huset vid ån. Bloggar varje dag och skriver alltid så snälla kommentarer. Underbart hem och blommande trädgård! 
- Vårt hem på landet. Flitig tjej som alltid har något projekt i gång. Min egen lilla trädgårdsmästare som skickar mig mail med tips och idéer om växter.

5 kommentarer:

  1. kul att läsa lite mer om dig! och vilket finfint foto!!:-) ja nybliven förälder är nog det största man kan vara med om! ta hand om dig! kram sofia

    SvaraRadera
  2. Roligt att få veta ytterligare lite mer om dig :) Fina saker du skriver om.

    Roligt att ni ska gifta er nästa år. Jag ser fram emot att läsa om er planering :)

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!
    Å du må tro att jag är glad över min skylt, mannen däremot tycker jag är galen - i vanlig ordning ;-) *ler* Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  4. hej!

    Åh tack för den! Rolig överraskning!

    Kul att läsa om dig och se på det fina kortet,-.. på lilla familjen, tänk vad vore man utan den...

    Angående Bloomingville så kan jag väl inte påstå att jag blev besviken... Tycker överlag att det är lurigt med storlekarna från många leverantörer... En bild kan ju vara så extremt missvisande...och mått finns ju inte alltid utsatta.
    Allt jag fick denna gången var jag riktigt nöjd med, dock var något lite större än jag tänkt mig, men, men..inte bättre om det är för litet heller...

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du tog den vidare:)/ Kram A

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails