fredag 3 september 2010

Fredagsmys


Idag blir det ett efterlängtat fredagsmys då sambon äntligen kommer hem från sin resa. Både jag och barnen är så glada och sonen ser verkligen fram emot att åka till flygplatsen och hämta honom.

Som ni ser har det inte blivit mycket egna foton på sistone. Kameran krånglar mer och mer för var dag och det är nästan så jag mår dåligt bara jag ser kameran.
Tur är det väl att jag har en sådan teknik intresserad sambo! Jag behövde inte klaga mer än en gång innan han var på gång att klicka hem en ny till mig. Jag får den nog vilken dag som helst och vilken lycka det ska bli att återigen ta lite kort utan svordommar!

Ha en fin fredag!

6 kommentarer:

  1. härligt med fredagsmys med pappa!!:-))

    ser fram emot min beställning nästa vecka, jihooo:-)) har ett litet projekt på g nämligen, hihi...

    stor kraam sofia

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en riktigt fin kväll med efterlängtade maken/pappa å att resten av helgen blir minst lika bra! <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Teknikprylar ska bara fungera...!
    Härligt att det kommer en ny livskamrat med posten snart!!:)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, den där pizzan ser mums ut! Alltid gott med hemmagjord.

    Hoppas ni fick en mysig fredagskväll, vi stod ute i mörkret och tvättade vindskivor :)

    Vad blev det för kamera förresten?

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  5. Oj, så kul med en ny kamera! Ska bli kul att se bilder och vad det blev för kamera.

    Vilka roliga kläder till tekannan och koppen!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  6. Mums, vad gott det ser ut!
    Hoppas att ni fick en mysig fredagkväll!

    Vad roligt med en ny kamera också....
    Ha en skööön söndag! Kram Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails