tisdag 14 september 2010

Funderingar om bloggen...

Bild: egen.

Dagens nyhet i webbutiken: Borste i björk från Iris Hantverk.

Nu behöver jag era åsikter igen!

Har haft lite funderingar och beslutsångest angående bloggen. Är lite nyfiken på vilka ni är som tittar in här och vad ni helst vill läsa om. Tanken från början var att ha en butiksblogg med lite annan inredning då och då. Men allt oftare har det nu även kommit in mer privata inlägg, såsom renovering av vårt hus samt inlägg om familjen. Men jag har svårt att bestämma mig för hur privat det ska bli. Det händer mer i mitt liv än webbutiken, vissa saker vill jag givetvis ha för mig själv medan andra saker hade varit roligt att skriva och visa här på bloggen. Men det har även sina nackdelar...bahh, svårt...ni hör ju vilken beslutsångest jag har.

Om ni vill får ni gärna lämna en liten kommentar om vad ni vill läsa här. Ska det vara ren butiksblogg eller vill ni ha det mer blandat? 

11 kommentarer:

  1. Fortsätt som du gör! Det blir mer roligt och personligt med en härlig mix av inredning, familj och annat :o) Vill man ha ännu mer inredning besöker man ju er webbutik ;o) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Lina! Jag gillar din mix! Självklart behåller man det allra privataste för sig själv.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är kul om man skriver det man själv känner för, det gör ju varje blogg personlig. Alla har vi olika behov av att skriva om olika saker och ting och håller med om att det mest privata vill man nog hålla för sig själv då man inte vet vem som läser ens blogg.
    Inredning och livet går ju hand i hand.
    Önskar dig en skön kväll.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Blandat är bäst! Jag vill gärna läsa om vad NI gör också, samtidigt som det är kul att ha koll på nyheter! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar din blogg just för att du skriver som du gör och blandar inredning med ditt privatliv. Tycler att du har en härlig blandning. Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att du har en bra mix. blandar butik med personligt. Skall du bara köra butik? Nääeee fortsätt som du gör/ Stor kram Anne

    SvaraRadera
  7. Jag tycker också att du har en bra mix på bloggen!
    Men nyfiken som jag är så skulle jag gärna se några bilder inne från ert hem eftersom jag älskar inredning!....Fniss!

    När det gäller det privata så håller jag med dom andra.....

    Kram T

    SvaraRadera
  8. Jag gillar det som du har det, men gärna liiiite mer privat! Det tror jag du skulle tjäna på själv med, då blir du någon man "känner" och därmed känns shoppingen i er webbutik som något mer naturligt om du förstår? Många som har internetwebbar har ju bloggar där de visar sian hem osv med godbitarna från butiken, då blir man inspirerad! KRAM

    SvaraRadera
  9. Jag röstar på blandat, för det är roligt och inspirerande att se hur du har det hemma också :) Samtidigt som det är kul att du visar upp butiksnyheter. Bra blandning som det är!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  10. ja det är svårt det där hur privat man ska vara!! jag personligen tycker om mixade bloggar, det får inte bli fööör opersonligt...ja det där är jäkligt svårt som sagt, gå på din magkänska vännen!! det kommer bli kanon hursom...

    stora kramen s

    SvaraRadera
  11. Jag tycker att du har en jättebra blandning på bloggen som den är. Tycker att du väver ihop er vardag & fest jättebra tillsammans med butiksnyheter. Bara butiksnyheter blir nog lätt opersonligt och mindre intressant hur fina saker det än är.

    Keep on going!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails