onsdag 22 september 2010

Höstmys


Dagens nyhet i webbutiken: Vacker ljusslinga från danska Bloomingville. Slingan har 20 ljuspunkter som är dekorerade med små genomskinliga pärlor.

Hösten är här på riktigt nu och hoppet om att få njuta av en endaste varm sommardag till har försvunnit. Nu är det bara att gilla läget och visst har ju hösten sina fördelar. För hur mysigt är det inte med tända ljus och en varm härlig pläd runt om sig. Eller som i morse när jag nyvaken kom ner och möttes av en tänd brasa och ett dukat frukostbord, det är kärlek det!

Vi börjar närma oss 200 fans på Facebook vilket känns jättekul! Detta måste givetvis firas med en liten tävling. Jag kommer att lotta ut ett presentkort på 200 kr bland våra medlemmar. Tävlingen kommer att hållas på Facebook så snart vi gått över 200 fans. 

Välkommen till vår sida och bli medlem du också! 




3 kommentarer:

  1. Vilket fint stilleben du gjort på den tjusiga silverbrickan! Nu är jag också medlem och en fan av Hemlängtan på facebook:-)

    Kram Josefine- at home

    SvaraRadera
  2. Yes jag är ett fan på FB:) Näe Jenny du får inte läska mig med alla saker när jag har köpförbud på inredning asgarv.Nu har du fått in massor jag vill ha. Slingan sååååå söt...Mmm snart kommer jag in i mitt nya hus. Stor kram till dig

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig slinga...
    Jag är helt inne på såna nu, de är ju något man kan ha långt innan de andra ljusstakarna!

    Du undrade över färgen, det är en svart grundfärg som de blandat ihop till mig i färgaffären, så den upplevs inte som SUPERSVART just eftersom den är matt.

    Kram Mariette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails