onsdag 15 september 2010

Kakfat i porslin

Bild: egen.

Dagens nyhet: Vitt kakfat i porslin från danska Bloomingville.


Tack för att ni tyckte till, jag blir så glad av lite respons. Och nu vet jag vad några utav er besökare tycker. Jag fortsätter som jag har gjort men kanske en aningens lite mer privat och mer bilder från huset var det tydligen önskemål om också. Ska bara städa först ;-)

Tycker själv att det blir roligare och lättare om man blandar inläggen. Eftersom jag inte längre har några arbetskamrater ser jag varje dag fram emot min lilla bloggstund då man kan ventilera lite tankar. Och lika roligt är det att titta runt hos er andra och skriva några rader. Känns så kul att "träffa" människor med samma intressen, man lär känna varandra på ett alldeles speciellt sätt, en sådan där vänskap som bara bloggvärlden kan skapa. 

6 kommentarer:

  1. Hi hi inte behöver du städa, eller kanske du skulle ta före och efter bilder och visa hur bra saker du säljer ;-) Här är vi jätte glada, meducin till vovven å sjukskrivning i en vecka, det borde göra susen! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Intressanta tankar och funderingar.
    Jag har också butik, skriver om den och om hemmet plus livet. Jag känner som du att man vill bjuda på sig själv, för det tycker jag också är roligast att läsa om, mixen av det hela, på andras bloggar...så då kör jag på det på min egen också. Men man har ju så klart en gräns... Ibland är det svårt, man är också en "offentlig person" när man har en butik.
    Men bloggen ger så mycket och det är så roligt, så så länge det känns rätt så får man väl köra på i den andan som känns rätt för en själv.

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Mmmm nice, jättefint:) Just nu handlar jag bara kläder. Får inte handla inredning innan vi har flyttat:( Men det kakafatet kan göra sig myyycket fint hos mig, Det vill jag ha. Kan förstå hur känner med sommarhuset för så känner jag fast vi bara har 20 minuter ut...
    Stor kram A

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Jag hoppas att du inte tyckte jag var "för" nyfiken när jag skrev att jag ville se lite bilder från ert hem.....Fniss!

    Du har ju så bra smak med alla dina fina produkter som du säljer, så jag kan bara tänka mig hur fint du har det.....

    Må så gott!
    Kram T

    SvaraRadera
  5. Låter roligt att få se mer bilder från ditt hem :) Av det man hittils sett har man blivit så inspirerad och ni verkar ha det så fint.

    Vilken snyggt kakfat, oj vad ha-begäret väcktes till liv!

    Ha en härlig dag!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  6. Underbart kakfat! Synd bara att det inte verkar finnas att få tag på någonstans längre :( Hade varit en så perfekt present till min pojkvän...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails