torsdag 30 september 2010

Onödigt jobb

Bild: egen.

Ibland krånglar man till det för sig.

Jag har fått in en taklampa från Bloomingville som jag haft tidigare i sortimentet. Tyckte dock när jag packade upp dem att modellen såg lite annorlunda ut och tänkte därför ta nya produktfoton.
Och idag har jag hållt på så med den där lampan. Det är svårt med taklampor då vi inte har så många takkrokar i det här huset och speciellt inte där jag helst av allt vill fota. Igår tog jag hjälp av min sambo som snällt fick stå med mjölksyra i armarna men idag är han bortrest. Bestämde mig till slut att ta barnens rum och började möblera om lite och montera ner deras gamla lampa för att sedan sätta upp den nya. Men nu när jag sitter och ska redigera korten blev de inte alls bra och ser då också att det inte är någon större skillnad på den tidigare modellen. Jag har ändrat några detaljbilder men allt annat har varit onödigt jobb...

Så idag får det bli en bild som inte har något med inlägget att göra, håll tillgodo!

Om ni vill se lampan som nu återigen finns på lager kan ni klicka här!

2 kommentarer:

  1. men åhh vad irriterande ;/ det har hänt mig oxå många gånger så vet precis hur störigt det är

    lycka till med lampan i alla fall

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Tittar i.o.f.s gärna på denna inspirerande bild... men tjatigt med onödigt arbete...

    Åh vad jag gillar din väggdekoration!!!!

    Ha en skön helg!:)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails