fredag 17 september 2010

Rolig planering


Förmiddagen gick ju så bra; jag fick min efterlängtade leverans från Bloomingville och hela familjen sprang fram och tillbaka med varor. Sedan tog det stopp, känner mig inte helt frisk och nu är det soffan som gäller.

Nyheterna som jag pratade om i går får vänta någon dag till... i stället får det bli lite bröllopsplanering. För nästa år är det äntligen dags för vår del! Då bär det av till Spanien med våra kära familjer. Längtar så jag spricker men ska även försöka njuta utav tiden fram till dagen D då planeringen är så rolig. Troligtvis kommer det även att skrivas en del om bröllop här på bloggen, det får ni stå ut med!

Trevligt fredagsmys!!!

9 kommentarer:

  1. Jisses så skoj med bröllop!!! Grattis <3 Krya på dig å njut av helgen! Kram

    SvaraRadera
  2. Å så skoj!! Grattis! :)

    Ha en bra helg och hoppas du känner dig bättre snart.

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  3. Men så kul! Stort grattis att ni äntligen kommit loss. ;-)

    Så mycket kul ni har framför er. Ser fram emot era planer!! Skriv gärna mycket och ofta. :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Underbart!
    Grattis!

    Så roligt att få planera och fixa inför en sådan dag!!!

    Må gott


    Maliin

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Åååh vad roligt....
    Kan tänka mig att det planeras och funderas nu då...

    Vi fick ocksåå varaor från Bloomingville, i torsdes..kul!!

    Ha det riktigt bra!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  6. Nämen grattis Jenny! Vad kul att ni skall sluta upp med att leva i synd! ;D
    Kram Maria mittemot.

    SvaraRadera
  7. Grattis vännen!
    Vad roligt o spännande, förstår att du längtar.....

    Hoppas att du inte blir sjuk nu, Krya på dig!
    Kram T

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Hoppas du mår bättre!
    Har en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  9. Hej Jenny!

    Grattis till det stundande bröllopet! Härligt! :)

    Jag har precis hittat hit till din fina blogg och hit kommer jag garanterat återvända. Nu ska jag kika runt lite till. :)

    Ha en fin söndag och sköt om dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails