onsdag 8 september 2010

Snöre på burk

Bild:egen

Dagens nyhet: Jutesnöre i fin plåtburk. Finns i färgerna svart samt grönt.

Ny solig dag! Vädret har ju verkligen varit strålande på sistone och jag hoppas så att det håller i sig. Tänkte faktiskt att jag ska sätta mig ute på balkongen med bärbara så fort lastbilen varit här. Jag känner mig så blek och jag skulle verkligen inte ha något emot att få lite färg. Tror det är bra att försöka få mycket ljus nu och ladda batterierna inför vintern. 

Apropå vinter...jag skulle behöva er åsikt! När känns det ok för er del att se julsaker i affärer? Märkte av förra året att webbutiker ligger före de fysiska butikerna, men jag förvånas ändå hur tidigt de börjar. Jag har kikat runt och sett att det är väldigt många webbutiker som börjat med julen redan. Det gäller att hänga med samtidigt som jag personligen tycker det är lite för tidigt. Jag har beslutsångest... 

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Personligen tycker jag att det är helt okey i webbbutikerna, men ändå känns det lite tidigt för sommaren har ju precis tagit slut.

    Men det gäller säkert att hänga med eftersom konkurrensen är hård! Lycka till!

    Jutesnöre är en favorit hos mig....
    Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. I början på mörka trista november kan jag tycka det är ok med julgrejer...innan dess vill man njuta av hösten och allt vackert som hör till den årstiden. Här har vi ju fortfarande sensommar..så julen känns ganska avlägsen ännu.
    Fina snören i fina burkar..:-)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Andra halvan av oktober kan jag tycka att det är okej att börja sukta lite efter julen. När allt hopp om sommar är borta.

    Håller tummarna för att solen fortsätter lysa på oss. Sorgligt så fort sommarens bränna har försvunnit.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails