tisdag 28 september 2010

Tisdagstema: På väggarna

Bild: egen.

Nu har jag äntligen bestämt mig för att vara med i Fabrikens tisdagsteman. Ni har ju efterlyst lite mer bilder från mitt hus och det här kanske kan vara en bra tillfällighet. 

Veckans tisdagstema är "på väggarna" vilket blev ett ganska lätt val för mig. För några år sedan köpte jag en stor väggdekoration från Sia som var som gjord för vår lilla pianohörna i vardagsrummet. Jag är otroligt kräsen med vad vi har på väggarna vilket tyvärr resulterar i ganska tomma väggar. Så det kanske är därför jag njuter lite extra av de få sakerna vi har. Det här köpet ångrar jag inte en sekund.

Bild: egen.

6 kommentarer:

  1. Oj så vacker!!! Förstår du är glad i den!!! Ser fram emot mer glimtar från ert hem de kommande tisdagarna :-D Kram!

    SvaraRadera
  2. Ursnygg om du frågar mig=)
    Annica

    SvaraRadera
  3. Vad fint och vilken härlig hörna. Vi har endast en väggkarta men ska göra något åt det. Kul att få se!

    SvaraRadera
  4. Men oj vad fin den var!

    Jag är precis likadan, har inte så mycket på väggarna...

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  5. SNYGGT!
    Jag har också svårt att smälla upp saker...det måste kännas rätt!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails