måndag 13 september 2010

Trädgårdstvål

Bild: egen.

Dagens nyheter i webbutiken: Trädgårdstvål med skrubb för nariga trädgårdshänder, kökstvål som tar bort dålig lukt från händerna samt barnpussel med monstermotiv. 

Härliga måndag! Som jag skrivit tidigare så är det numera en utav mina favoritdagar. Måndagens första (och roligaste) uppgift är att planera upp kommande arbetsvecka.
Den här arbetsveckan ser jag verkligen fram emot. Den efterlängtade leveransen från Bloomingville är äntligen på gång så det är bara att fortsätta att lägga ut nyheter i webbutiken. Listan på nyheter börjar annars betas av ganska bra vilket verkligen känns skönt. Annars så ska det planeras inför kommande kampanjer samt skissas på en ny layout till webbutiken. Vi har många saker som vi vill ändra på samt att vi känner att det är på tiden med en uppfräschning av butiken.

Det var planerna för veckan, sen vet vi ju alla att saker och ting sällan blir som planerat...

1 kommentar:

  1. Hejsan.

    Auktioner i Alingsås är det ont om, däremot i Boråstrakten finns en del.

    Tyvärr är det inte alltid man har lust att sätta sig och åka så långt, särskilt inte på höst och vinter.
    En auktionsfirma har auktioner på fredagskvällar, men vem har lust att sitta bort en hel fredagskväll och missa "mysfredag" hemma?

    Fullt upp att göra ser jag, men kul att arbeta i egen regi antar jag....eftersom du gillar Måndagar!

    Ha det fint vännen
    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails